Shut Up and Dance

 
Halloj! Bjuder på en selfie för att jag är glad idag! Slutade jobbet en timme tidigare samt att jag är ledig imorgon, tack midsommar! Kom hem runt tretiden, tog en lång dusch och spelade lite SimCity. Tyvärr hackade spelet, så nu sitter jag här och skriver ett inlägg. Anledning till varför jag är glad är för att jag, Stina och Elias har köpt biljetter till Walk The Moon som bland annant sjunger låtarna Shut Up and Dance och Anna Sun. Konserten är den tredje december på Fryshuset i Stockholm. Är så himla taggad inför detta eftersom vi bestämde oss för att inte åka till Bråvalla. Har nämligen saknat konsert och festival känslan. Dock är det lite osäkert om vi faktisk ska åka just för att vi inte vet vad som händer i höst/vinter. Vi får helt enkelt se. Förhoppningsvis så blir det av.
Allmänt | |
#1 - - linah:

fin du är!!

Svar: Tack så mycket! 😊
livelifehappy.webblogg.se

Upp